در حال بارگذاری ...
  • دریافت تسهیلات ودیعه مسکن توسط ۱۲ هزار متقاضی در استان زنجان

    از خرداد ماه سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http:saman.mrud.ir برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه از سال ۹۹  تاکنون ۵۱ هزار نفر در استان زنجان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند ، گفت : از این تعداد ۱۲ هزار نفر موفق به اخذ تسهیلات شدند که مبلغ دریافتی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بوده است .

    بهزاد کردلو گفت : متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن می توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند .

    وی به پرداخت ودیعه مسکن در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت : از خرداد ماه سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند .

    مستاجرین کدرهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند

    کردلو تاکید کرد : پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بوده و مالکیت روز هم نداشته باشند می توانند از امتیاز ودیعه مسکن استفاده کنند .

    وی با بیان اینکه میزان تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان حداکثر ۴۰ میلیون تومان بود ، افزود : مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت وام هستند . مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند .

     




    مطالب مرتبط

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۷۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۵۱۰ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۵۸۷ واحد در بخش مسکن خود مالک و ۱۶ هزار و ۵۹۷ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند .

    |

    نظرات کاربران