در حال بارگذاری ...
  • انعقاد قرارداد آماده سازی اراضی سایت ۵۶۰ هکتاری قم

    در اراضی ۵۶۰ هکتاری حدود ۲۷ هزار واحد مسکونی آپارتمانی احداث و برای سایر متقاضیان که در مراحل قبل واریز وجه نداشتند یا وضعیت پروفایل آنها تایید نهایی است ، در اراضی طایقان و قنوات و ....خانه ویلایی احداث می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت : قرارداد آماده سازی اراضی ۵۶۰ هکتاری برای اجرای زیرساخت ها و تاسیسات زیربنایی منعقد شده است .

    در دومین جلسه شورای تامین مسکن استان قم که به ریاست استاندار برگزار شد حسین زنجیرانی فراهانی دبیر این شورا اظهار کرد : قرارداد آماده سازی و تامین روشنایی و برق سایت ۵۶۰ هکتاری منعقد شده است و به زودی شاهد اجرای تاسیسات زیرساختی و زیربنایی در این سایت خواهیم بود . در سایت ۵۶۰ هکتاری با بیش از ۴۲ پیمانکار برای ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی قرارداد منعقد شده است و تا کنون ۱۸ هزار نفر متقاضی به پیمانکاران متصل شده اند .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم توضیح داد در هفته گذشته قرعه کشی ۶ هزار متقاضی دیگر انجام شد و تا دو هفته دیگر این تعداد از متقاضیان به پیمانکاران متصل خواهند شد و مابقی این افراد با انجام فرایند قرعه کشی به پیمانکاران متصل خواهند شد . کلیه افرادی که در موعد مقرر نسبت به واریز ۸۰ میلیون تومان آورده نقدی اقدام کرده‌اند در سایت ۵۶۰ هکتاری تخصیص پروژه خواهند شد .

    به گفته دبیر شورای تامین مسکن استان قم در اراضی ۵۶۰ هکتاری حدود ۲۷ هزار واحد مسکونی آپارتمانی احداث و برای سایر متقاضیان که در مراحل قبل واریز وجه نداشتند یا وضعیت پروفایل آنها تایید نهایی است ، در اراضی طایقان و قنوات و ....خانه ویلایی احداث می شود .

    گفتنی است بر اساس برنامه ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی ، ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در تعهد استان است که از این تعداد ۱۷ هزار در بافت‌های فرسوده، چهار هزار در روستاها و مابقی آنها ذیل ثبت نام های عمومی در سطح شهر قم و سایر شهرهای استان احداث می شود .




    مطالب مرتبط

    متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    جذب به‌ موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌ موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در قم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

    |

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران