در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن

    مالکی پیش از این سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن بوده و قبل از آن نیز به عنوان عضو هیات مدیره در این سازمان حضور داشت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در حکمی ارسلان مالکی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد .

    مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این حکم با اشاره به آنچه تعهد ، تخصص ، تجربه و سوابق ارزنده مدیریتی برشمرده ، به استناد مصوبه مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی را به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرده است .

    در بخش دیگری از این حکم آمده است : امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه آن سازمان در خصوص ماموریت‌های محوله «به‌ویژه نهضت ملی مسکن» اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه وظایف موفق و مؤید باشید .

    مالکی پیش از این سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن بوده و قبل از آن نیز به عنوان عضو هیات مدیره در این سازمان حضور داشت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از برنامه الصاق ۳۰۰ هزار هکتار زمین به پهنه‌های شهری و تشکیل ستاد اجرایی سازی این برنامه در وزارتخانه ...

    |

    حدود سه دهه از تجربه‌اندوزی سازمان می‌گذرد که لازم است نسبت به بازنگری و احتمالاً تغییر در کلیات یا برخی جزئیات ساختار نظام مهندسی به عنوان یک گام استراتژیک اقدام دقیق و موشکافانه به عمل آورده شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران