در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح جامع بازنگری شهر رودبار جنوب

    با الحاق اراضی به محدوده شهرها مشکلات شهری منطقه از قبیل اراضی دولتی برای خدمات رسانی به مردم و غیره مرتفع خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تصویب طرح جامع بازنگری شهر رودبار جنوب در شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان کرمان خبر داد .

    محمد ساردویی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان بیان کرد : در راستای طرح جهش تولید مسکن در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه ی  استان کرمان ۵۴.۷ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر رودبار جنوب جهت برنامه های حمایتی مسکن جهش تولید و جوانی جمعیت  الحاق شد .

    وی در خصوص اهمیت الحاق اراضی به محدوده شهرها اظهار کرد : با الحاق اراضی به محدوده شهرها مشکلات شهری منطقه از قبیل اراضی دولتی برای خدمات  رسانی به مردم و غیره مرتفع خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    مصوبات کمیته فنی به کمیسیون ماده پنج و سپس به دفتر نظارت بر طرح‌های وزارت راه و شهرسازی ارسال و نهایت پس از تایید معاونت عمرانی استانداری به مراجع ذی‌ربط ابلاغ می‌شود . در این طرح حدود ۶۰۰ قطعه زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن زمین تامین می‌شود .

    |

    مقرر شد مشاور طرح جامع رودبارجنوب ، اصلاحات صورت‌جلسه را انجام دهد و مدارک طرح را جهت بررسی و ابلاغ به اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ارائه کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر کارگروه املاک و مستغلات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ممنوعیت پیش فروش ساختمان توسط بنگاه های معاملات املاک و ...

    |

    جنوب کرمان آمادگی جهت جذب سهمیه سایر استان‌هایی که در جذب قیر موفق نبودند به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کند .

    |

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    نظرات کاربران