در حال بارگذاری ...
  • رویکرد اصلی در احیاء بافت‌های فرسوده حفظ اصالت ایرانی است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بازآفرینی شهری با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و نمایندگان شهرداران استان قزوین برگزار شد .

    جلسه بازآفرینی شهری با حضور سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ، علی فرد معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و نمایندگان شهرداران استان قزوین برگزار شد .

    در این جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت : همه شهرداری های استان قزوین موظف هستند در سامانه ستاد بازآفرینی شهری اطلاعات خود را وارد کنید تا بتوانیم سیاست‌های تشویقی در این ستاد را اعمال کنیم . این اداره کل آمادگی کامل دارد در حوزه بازسازی بافت های فرسوده به شهرداری‌ها کمک کند تا مردم در ساخت و ساز با کمترین مشکل اقدام به ساخت مسکن کنند .

    هاشمی ادامه داد : نگاه ما به باز آفرینی شهری و احیا بافت های فرسوده شهری نگاه رو به جلو و حفظ اصالت ایرانی اسلامی است .

    در ادامه این جلسه پیرامون فرآیند های تدوین سیاست های تشویقی در حوزه باز آفرینی شهری مورد بررسی قرار گرفت .

    در این جلسه به عملکرد دو سال گذشته ستاد باز آفرینی شهری مستقر در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین پرداخته شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت : بازنگری بافت فرسوده شهر گلپایگان در حال بررسی و اقدام است .

    |

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    سایت ۱۷ هکتاری ۹۰ درصد ، سایت ۲۲ و ۲۷ هکتاری ۷۰ درصد ، سایت ۵۶۰ هکتاری ۳۵ درصد و سایت‌های یک طبقه حیاط دار پرنیان و قنوات حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

    |

    بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران ، استان گلستان طی سه سال تعهد صدور هشت هزار و ۷۰۵ پروانه نوسازی را در محلات هدف بازآفرینی دارد . در حال حاضر شش هزار و ۳۳۲ پروانه برای واحدهای مسکونی در این محلات صادر شده و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده مردمی ...

    |

    در هفته دولت سال جاری ۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در علی آباد کتول که در قالب خودمالک ساخته شده بهره برداری می شود . همچنین در این ایام مساجد سایت های مسکن مهر سایت الازمن و نوده کتول نیز افتتاح می شود .

    |

    نظرات کاربران