در حال بارگذاری ...
  • اختصاص بیش از ۳۰۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده استان اصفهان

    پس از بارگذاری قرارداد و نقشه های معابر در سامانه سبا ، اخذ تاییدیه شرکت بازآفرینی شهری و ارائه ضمانت نامه از سوی شهرداری‌ها ، حواله قیر صادر می‌شود که در این رابطه نیز تخصیص قیر سال های قبل و مساحت محدوده‌های بافت فرسوده حائز اهمیت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : بیش از سه هزار تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری استان اصفهان تخصیص یافت .

    علیرضا قاری‌قرآن در خصوص اقدامات بعمل آمده برای رفع مشکل معابر آسفالت نشده محلات هدف بازآفرینی شهری اظهار داشت : یکی از مشکلات بافت های فرسوده استان اصفهان ، وجود معابر خاکی و به تبع آن ایجاد شرایط نامطلوب برای زندگی مردم آن مناطق بود که به لطف خدا و در جهت توسعه شهری ، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب اقدامات ویژه ای در این خصوص بعمل آمد .  

    وی در رابطه با نحوه تخصیص قیر به محدوده های مصوب بافت فرسوده استان اصفهان اذعان داشت : در ابتدا استعلام از شهرداری های استان مبنی بر ارائه مدارک و مستندات گذرهای خاکی و مضمحل بافت فرسوده انجام می‌پذیرد .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود : پس از بارگذاری قرارداد و نقشه های معابر در سامانه سبا ، اخذ تاییدیه شرکت بازآفرینی شهری و ارائه ضمانت نامه از سوی شهرداری‌ها ، حواله قیر صادر می‌شود که در این رابطه نیز تخصیص قیر سال های قبل و مساحت محدوده‌های بافت فرسوده حائز اهمیت است .  

    وی با بیان اینکه سه هزار و ۲۱۳ تن قیر رایگان مربوط به سال ۱۴۰۱ برای آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری استان اصفهان اختصاص یافت ، عنوان کرد : ۱۸ شهرستان شامل اصفهان ، هرند ، برخوار ، بویین میاندشت ، چادگان ، دهاقان ، سمیرم ، شاهین شهر و میمه ، شهرضا ، فریدن ، فریدونشهر ، فلاورجان ، کاشان ، گلپایگان ، لنجان ، مبارکه ، نجف آباد و نطنز مشمول تخصیص قیر رایگان شدند .  

    قاری‌قرآن خاطرنشان کرد : این میزان قیر به ۳۵ شهر استان و مناطق ۹ و ۱۴ اصفهان اختصاص یافته است . در سال ۱۴۰۰ ، بیش از پنج هزار تن قیر برای بهسازی محلات هدف بازآفرینی شهری شهرهای مختلف استان اصفهان اختصاص یافت که این عدد در سال ۱۳۹۸، ۸۴۰ تن و در سال ۱۳۹۷، بیش از سه هزار تن بوده است .




    مطالب مرتبط

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    جمعیت استان اصفهان بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بیش از پنج میلیون نفر بوده است که ۱۸ درصد آن شامل افزودن بر ۹۰۱ هزار و ۴۰۰ نفر در بافت های فرسوده استان ساکن هستند .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : رزمایش جهادی تبیین نوسازی مسکن با رویکرد مردمی‌سازی نوسازی مسکن و تبیین ...

    |

    نظرات کاربران