در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان

تاکنون عملیات ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای زیرپوشش این اداره کل آغاز شده که بیشترین واحدها با ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد به شهرستان زاهدان اختصاص دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان مرکز این استان از پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد برخوردار است .

عطاء اله اکبری در بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان اظهار کرد : روند اجرای این طرح در استان با توجه به تامین و جانمایی زمین و اقدامات زیرساختی ، شتاب گرفته و تمام تلاش ها بر تکمیل طرح ها بدون اتلاف وقت است .

وی با بیان اینکه زمین در همه شهرستان‌های استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است ، افزود : تاکنون عملیات ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای زیرپوشش این اداره کل آغاز شده که بیشترین واحدها با ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد به شهرستان زاهدان اختصاص دارد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد : طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین اولویت‌های دولت به شمار می‌رود که اجرای سریع و فراتر از برنامه آن در سیستان و بلوچستان رویای مردم بویژه نسل جوان برای حل مشکل خانه‌بدوشی و داشتن سرپناهی اختصاصی را به تحقق نزدیک کرده است به طوری که سایت آرمان شهر زاهدان یکی از نمونه‌های موفق اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است که با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال حاضر برخی از واحدهای آن تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان گرامی است .




مطالب مرتبط

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

|

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

نظرات کاربران