در حال بارگذاری ...
  • آغاز تامین مسکن کارکنان و کارگران شرکت‌های صنعتی و معدنی در استان فارس

    اراضی داخل محدوده و با کاربری مسکونی در صورت کفایت نیز مجاز به استفاده در طرح فوق هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت : تامین مسکن کارکنان و کارگران شرکت های صنعتی و معدنی در استان فارس در قالب طرح نهضت ملی مسکن کلید خورد .

    محمودرضا طالبان اظهار کرد : این طرح با هدف استفاده از ظرفیت مدیریتی ، فنی و مالی صنایع برای تولید مسکن کارکنان و کارگران به اجرا در خواهد آمد . در این طرح اداره کل راه و شهرسازی باید صنایع و شرکت های بزرگ را شناسایی و زمین مناسب جهت ساخت مسکن را برای آنها تامین کند .

    دبیر شورای مسکن استان فارس با اشاره به این مطلب که لزوما زمین های پیشنهادی نباید در جوار کارخانجات و صنایع باشد اضافه کرد : اراضی داخل محدوده و با کاربری مسکونی در صورت کفایت نیز مجاز به استفاده در طرح فوق هستند .

    مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص استفاده از اراضی مالکین خصوصی و شرکت ها در این طرح گفت : با توجه به ممنوعیت قانونی تغییر کاربری اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی به کاربری مسکونی و استفاده از اراضی مالکیت شرکت ها و صنایع با روش توافق با مالکین بخش خصوصی انجام خواهد گرفت .




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

    |

    این پروژه در یک‌هزار و ۷۵۰ قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار احداث خواهد شد که با شروع این عملیات در حقیقت شروع آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار از زمین‌های این پروژه آغاز شده که در مجموع پروژه‌های آماده‌سازی در استان بوشهر به ۶۵۰ هکتار زمین رسید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سه مدل ساخت مسکن در خراسان رضوی ، یزد و کرمانشاه به عنوان ایده‌‎های نوآورانه در نشست پایش عملکرد استان ها در طرح نهضت ملی ...

    |

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران