در حال بارگذاری ...
  • تخصیص و واگذاری ۱۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

    خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود ندارد و زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و همچنین قانون جوانی جمعیت در استان آماده شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت : به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) ۱۵۰۰ قطعه زمین به خانواده های مشمول طرح قانون جوانی جمعیت در سطح استان به صورت متمرکز در شهرستان فردوس تخصیص و واگذار می شود .

    میرمحمد مودی اظهار کرد : یکی از برنامه‌های مهم دولت در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، تأمین زمین برای خانوارهای دارای سه فرزند به بالا است .

    مودی با اشاره به اینکه امکان واگذاری زمین به مشمولان این طرح در استان وجود دارد ، تصریح کرد : خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود ندارد و زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و همچنین قانون جوانی جمعیت در استان آماده شده است .

    وی از برگزاری جشن وصال در استان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در تاریخ ۳۱ خردادماه خبر داد و افزود : یکی از برنامه‌های کلیدی در برگزاری این جشن‌ اولین مرحله تخصیص و واگذاری ۱۵۰۰ قطعه زمین برای ساخت مسکن به خانواده‌های مشمول قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت(۳ فرزند وبیشتر) در سطح استان است .




    مطالب مرتبط

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    در طرح نهضت ملی مسکن نیز برای اولین بار واگذاری زمین به‌صورت ویلایی و یک طبقه حیاط دار در شهرهای استان صورت پذیرفت که میزان رضایت مندی بالایی را در سطح مردم ایجاد کرد که تاکنون در سطح استان بالغ بر ۷ هزار قطعه زمین اختصاص یافته‌است .

    |

    در طرح جوانی جمعیت ، زمین مورد نیاز برای تمام این متقاضیان تأمین شده و تاکنون ۲ هزار قطعه به متقاضیان واگذار شده و به مابقی هم تا پایان امسال واگذار خواهد شد .

    |

    تاکنون برای ۱۸ هزار و ۲۹۸ واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۰ واحد به مرحله اتمام فونداسیون ، هفت هزار و ۳۹۷ واحد مرحله اتمام اسکلت ، سه هزار و ۸۳۲ واحد مرحله اتمام سفت کاری ، هزار و ۸۰۴ واحد به مرحله اتمام نازک کاری و ۸۸۴ واحد به مرحله اتمام عملیات ...

    |

    در راستای قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن خدمات شهرداری های استان جهت صدور پروانه ساخت طرح نهضت ملی مسکن با ۳۰ درصد تخفیف و خدمات طراحی و نظارت سازمان نظام مهندسی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود .

    |

    نظرات کاربران