در حال بارگذاری ...
  • تأمین زیرساخت های پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان

    تامین زیرساخت ها در داخل سایت غربی و شرق زنجان با منابع داخلی مجموعه اداره کل راه و شهرسازی اجرا شده است . پرداخت به موقع تسهیلات بانکی باعث تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن می شود و امیدواریم این مهم زودتر محقق شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار زنجان گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان زیرساخت های داخلی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دو سایت غربی و شرقی را تامین کرده است .

    محسن افشارچی به همراه معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شرق زنجان ، گفت : مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تلاش جدی را دارد و برای رفع مشکلات در این بخش رایزنی های زیادی را با وزارت راه و شهرسازی داشته است .

    وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زیرساخت های داخلی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دو سایت غربی و شرقی را تامین کرده است ، ابراز کرد : شرکت های خدمات رسان آب و فاضلاب و برق در این خصوص همکاری ویژه را مد نظر قرار دهند .

    استاندار زنجان همچنین خطاب به معاون اجرایی رئیس جمهور ، گفت : در خصوص تامین منابع مالی ، اداره کل راه و شهرسازی استان مشکل دارد و از شما تقاضا داریم نسبت به تامین به موقع تسهیلات بانکی هم مساعدت لازم صورت گیرد .

    افشارچی گفت : تامین زیرساخت ها در داخل سایت غربی و شرق زنجان با منابع داخلی مجموعه اداره کل راه و شهرسازی اجرا شده است . پرداخت به موقع تسهیلات بانکی باعث تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن می شود و امیدواریم این مهم زودتر محقق شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران