در حال بارگذاری ...
  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان لرستان نیازمند هزار هکتار زمین است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان با تاکید بر لزوم تسریع در روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان گفت : به هزار هکتار زمین برای اجرای این طرح نیاز داریم .

    بهزاد شاکرمی با اشاره به زمین‌های ۷۸ هکتاری منطقه الفت‌آباد دلفان ، پروژه‌های ۷۱۵ واحدی این شهرستان و ۲۶۰ واحدی خرم‌آباد ، اظهار کرد : حسب دستور استاندار محترم دستگاه های ذیربط از جمله شهرداری و نظام مهندسی با توجه به جلسات قبلی در خصوص این مجموعه که حدود ۴۰ هکتار از زمین های مذکور عملیات اجرایی و تسطیح آنها آماده شده در اسرع وقت ضمن فاز بندی حداکثر در یک فرایند چهل روزه در خصوص صدور پروانه و سایر امورات ، اقدامات لازم را انجام دهند .

    وی در خصوص مجموعه های ۷۱۵ واحدی استان گفت : این دو مجموعه پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و نواقص آنها مربوط به آب ، برق و گاز و بحث آسانسور است که به دستگاه های ذیربط تاکید شده در اسرع وقت و حداکثر تا چند روز آینده مستندات لازم تکمیل و کم و کسری های این پروژه ها حداکثر تا ۳۰ تا ۴۰ روز آینده رفع و رجوع شود و این آمار هم به کارنامه کلی مسکن استان اضافه شود .

    شاکرمی خاطرنشان کرد : تاکنون حدود ۲۳۰ هکتار زمین تامین شده ، در خرم‌آباد قریب ۴۰۰ هکتار با ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد توافق اولیه قرار گرفته و ادامه فرایند آن نیز از طریق وزارتخانه راه و شهرسازی انجام و به نتیجه خواهد رسید . همچنین در دورود حدود ۱۸۰ هکتار از زمین‌های صنایع دفاع کارشناسی شده که در مرحله تهاتر است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران