در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۲۹۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در استان بوشهر

    طرح جوانی جمعیت با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و ابلاغ ۲۴ آبان همان سال به وزارت راه و شهرسازی است و ما مکلف هستیم امکان استفاده از امکانات دولتی مربوط به تامین مسکن خانوارها را فراهم کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهرستان دشتی با اختصاص ۲۹۰ قطعه انجام شد .

    سید محمود دستغیبی در حاشیه مراسم قرعه کشی واگذاری زمین که در فرمانداری شهرستان دشتی برگزار شده بود ، اظهار کرد : یکی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن اقشار جامعه در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ، واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است .

    وی افزود : امتیازات بسیار خوبی را در طرح جوانی جمعیت برای زوجین جوان و خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته شده تا این خانواده‌ها نگران مدیریت زندگی، معیشت و مسکن خود نباشند .

    دستغیبی بیان کرد : در شهرستان دشتی قرعه‌کشی از میان کسانی که در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کردند ، انجام شد که بر این اساس تعداد ۲۹۰ قطعه زمین و به تفکیک برای شهرهای خورموج ۲۶۳ نفر ، کاکی و بادوله ۲۷ نفر تخصیص پیدا کرد .

    وی بیان کرد : در این قرعه‌کشی که برای خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در شهرستان دشتی انجام شد، زمین به خانواده‌ها تخصیص پیدا کرد و اقدامات مربوطه در راستای واگذاری زمین نیز انجام خواهد شد . متقاضیان برنده جهت انعقاد قرارداد می بایست با تکمیل کردن پرونده (مطابق بخشنامه ابلاغی) به اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی مراجعه کنند .

    دستغیبی گفت : طرح جوانی جمعیت با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و ابلاغ ۲۴ آبان همان سال به وزارت راه و شهرسازی است و ما مکلف هستیم امکان استفاده از امکانات دولتی  مربوط به تامین مسکن خانوارها را فراهم کنیم .




    مطالب مرتبط

    مردم عزیز شهرستان تیران و کرون که چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) دارند در صورت دارا بودن شرایط لازم ، می‌توانند جهت دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

    |

    طرح جوانی جمعیت یکی از مهمترین طرح های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی است که با توجه به تاکیدات مهم رهبر انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان در این حوزه کلیه دستگاه های مرتبط با تمام توان جهت تحقق این امر تلاش می کنند .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    نظرات کاربران