در حال بارگذاری ...
  • امضا تفاهم نامه احداث پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی در استان کرمانشاه

    باید از همه امکانات ملی و استانی برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و برخورداری مردم استان کرمانشاه از خانه سالم و با قیمت مناسب استفاده کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از امضای تفاهم نامه احداث پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه بین استانداری کرمانشاه ، بنیاد مستضعفان و اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد .

    مهرداد آهکی در جلسه امضای تفاهم نامه احداث پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه پس از سه سال رکود که با حضور مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد ، گفت : این طرح از سال ۹۹ معطل مانده و خوشبختانه با رایزنی‌های استاندار کرمانشاه و مدیران مربوطه ، این طرح مجددا احیا شد .

    آهکی با اشاره به تاکید استاندار کرمانشاه بر لزوم تکمیل و تحویل پروژه مسکن ملی به متقاضیان ، افزود : باید از همه امکانات ملی و استانی برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و برخورداری مردم استان کرمانشاه از خانه سالم و با قیمت مناسب استفاده کنیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با قدردانی از همراهی استاندار کرمانشاه و بنیاد مستضعفان برای کمک به تعیین تکلیف این طرح ابراز امیدواری کرد : امیدواریم این طرح در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت قابل قبول در اختیار مردم قرار گیرد .




    مطالب مرتبط

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران