در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در ۸ هکتار زمین مرغوب شهرستان صحنه

    یکی از اولویت های مهم در طرح نهضت ملی مسکن این است که در نقاطی از استان که کمبود زمین نداریم ، واحدها را در طبقات کمتر احداث شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همزمان با سفر استاندار و هیات همراه به شهرستان صحنه ، از اجرای عملیات ساخت مسکن ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    مهرداد آهکی گفت : خوشبختانه در شهرستان صحنه مشکل کمبود زمین نداریم و اختصاص ۸ هکتار زمین مرغوب ، شرایط را برای کاهش طبقات مسکن ملی فراهم می سازد . این موضوع از سه نظر به سود مردم است ؛ نخست کاهش آورده متقاضیان ، دوم تامین آرامش بیشتر و سوم ارزش افزوده مناسب برای متقاضی را به همراه خواهد داشت .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : یکی از اولویت های مهم در طرح نهضت ملی مسکن این است که در نقاطی از استان که کمبود زمین نداریم ، واحدها را در طبقات کمتر احداث شوند .

    وی در پایان با اشاره به ثبت نام پنج هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه گفت : از این تعداد تاکنون ۲ هزار نفر واجد شرایط شناخته و ثبت نام آنها نهایی شده است .

    گفتنی است تاکنون ساخت ۱۰۰ واحد از مساکن طرح نضت ملی مسکن در شهرستان با ۳۵ درصد پیشرفت همراه است .




    مطالب مرتبط

    در این محدوده‌ها علاوه بر اقدامات انجام شده ، ۱۹ بسته تشویقی برای ساخت و ساز جدید و برای هر کدام از محلات و شهرها بسته‌های بومی تدوین شده است و گروه‌های جهادی در این راستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می‌کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در آیینی ۱۱ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی ...

    |

    برای اجرای این طرح باید مشوق‌های جذابی ایجاد کنیم که متقاضیان برای سکونت در آن تمایل داشته باشند . در طرح صنعت‌ شهرها ، مدیریت ساخت بر عهده صنایع قرار می‌گیرد و به این ترتیب صنایع ، دولت را در ساخت مسکن همراهی می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران