در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی سایت جدید ۷۲۰ واحدی در پاکدشت

    در حال حاضر پروژه اول نهضت ملی مسکن پاکدشت با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و به میزان ۶۲۰ واحد در حال عملیات اجرایی و طی مراحل نهایی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان تهران از تجهیز و شروع عملیات اجرایی سایت جدید ۷۲۰ واحدی پاکدشت در محدوده کبود گنبد این شهرستان خبر داد .

    حسن شافعی گفت : پروژه ۷۲۰ واحدی کبود گنبد پاکدشت طی هفته جاری آغاز می‌شود . مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز مباحث مربوط به تامین زمین جهت متقاضیان مسکن ملی پاکدشت ، پیشوا و قرچک را با بازدیدهای میدانی در شهرهای جنوب غرب استان به صورت مرتب ، مستمر و روزانه پیگیری و رصد می‌کنند .

    شافعی افزود : شروع عملیات اجرایی سایت جدید نهضت ملی پاکدشت خبر خوبی برای مردم پاکدشت و تهرانی‌هایی است که در سایت مذکور ثبت نام کرده و تایید نهایی شده‌اند .

    وی گفت : دو قطعه زمین به مساحت ۶۰ و ۲۰۰ هکتار در حریم شهر شریف آباد شهرستان پاکدشت مورد بازدید و بررسی‌های کارشناسی جهت تامین اراضی نهضت ملی بوده است که فرآیندهای قانونی آن در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شده است .

    شافعی تاکید کرد : مطابق با قوانین شهرسازی و معماری و ظرفیت‌های قانون جهش تولید مسکن آغاز خواهد شد .

    لازم به ذکر است در حال حاضر پروژه اول نهضت ملی مسکن پاکدشت با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و به میزان ۶۲۰ واحد در حال عملیات اجرایی و طی مراحل نهایی است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    نظرات کاربران