در حال بارگذاری ...
  • اشتغال بیش از ۳۷ هزار نفر در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان

    به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در استان آماده سازی و وضعیت ثبتی اراضی و همچنین توزیع خدمات مورد نیاز در طرح ها به طور ویژه در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت : اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در این استان سبب اشتغال بیش‌از ۳۷ هزار و ۲۳۵ نفر شده است .

    عطاء اله اکبری در چهارمین جلسه شورای مسکن با تاکید بر اینکه تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان فعال است ، اظهار کرد : در مجموع ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی ۶۹ درصد در حال ساخت است . تاکنون از مجموع متقاضیانی که اقدام به واریز وجه در طرح نهضت ملی مسکن کردند ۲۲ هزار و ۷۴۶ متقاضی تخصیص به طرح شده‌اند .

    دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد : به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در استان آماده سازی و وضعیت ثبتی اراضی و همچنین توزیع خدمات مورد نیاز در طرح ها به طور ویژه در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است .

    اکبری با بیان اینکه هم‌اینک امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای این استان فراهم است ، گفت : این طرح مهم ملی در استان یک ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال ایجاد کرده است بطوری که همچنان نیاز است افراد جویای کار استان در حوزه صنعت ساختمان به تعاونی های مسکن مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح ۵۰ درصد است .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران