در حال بارگذاری ...
  • تامین ۲ میلیون متر مربع زمین برای احداث ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن استان تهران

    از مالکان بخش خصوصی می‌خواهیم چه در بافت‌های فرسوده و چه در سایر محلات شهرهای استان تهران با بهره گیری از تسهیلات نهضت ملی مسکن در این طرح ورود جدی داشته باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین زمین ۳۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن استان خبر داد و گفت : منتظر تایید نهایی شورای عالی شهرسازی کشور برای شروع پروژه‌ها هستیم .

    نود و نهمین جلسه شورای مسکن استان در شهر جدید پردیس با حضور استاندار تهران ، مدیران کل دستگاه‌ها و اجرایی و فرمانداران برگزار شد .

    در این جلسه حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : در صورت تایید شورای عالی شهرسازی و معماری کشور پروژه‌های استان در طرح نهضت ملی مسکن آغاز خواهد شد . از مالکان بخش خصوصی می‌خواهیم چه در بافت‌های فرسوده و چه در سایر محلات شهرهای استان تهران با بهره گیری از تسهیلات نهضت ملی مسکن در این طرح ورود جدی داشته باشند .

    استاندار تهران نیز به دستگاه‌های خدمت رسان و نظام مهندسی دستور داد تا با پشتکار و نظم و استمرار نسبت به تامین زیرساخت‌ها و تایید موارد قانونی در اسرع وقت اقدام کنند .

    در این جلسه همچنین آخرین وضعیت افتتاح دو هزار واحد از طرح نهضت مسکن ملی راه و شهرسازی استان تهران و ۱۱ هزار واحد مسکونی پردیس در هفته دولت امسال مورد تدقیق و بررسی قرار گرفت .

    لازم به ذکر است به شرط تامین زیرساخت‌ها آب ، برق و گاز و فاضلاب ، تاییدیه‌های نظام مهندسی و تاییدیه و گواهی‌های استاندارد آسانسور پروژه‌های نهضت ملی مسکن تهران به میزان دو هزار واحد و مسکن مهر پردیس ۱۱ هزار واحد در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین ۳۰۰ هکتار زمین جهت قانون جهش تولید مسکن در شهرستان دماوند خبر داد و گفت : به دلیل ...

    |

    نظرات کاربران