در حال بارگذاری ...
  • ۲۰۰ هکتار زمین در شهر قیدار برای پروژه های نهضت ملی مسکن تامین می‌شود

    اداره راه و شهرستان خدابنده با تمام توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم نامه های لازم با اداره اوقاف،شهرداری و صاحبین زمین انجام می دهد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده گفت : زمین لازم برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود .

    جمال خلجی با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت‌ها بوده است ، گفت : خوشبختانه در شهرستان خدابنده هم برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی  مسکن تمهیدات لازم انجام گرفته است .

    وی با بیان اینکه در فاز اول ، زمین ۵۱۹ واحد مسکونی با تفاهم نامه ای که بین اداره اوقاف ، شهرداری و صاحبان زمین انجام گرفت تامین شد ، اظهار داشت : تامین این تعداد واحد مسکونی در شهرستان خدابنده به علت وقفی بودن زمین های شهر قیدار مشکلات خاص خود را دارد .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده ، با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در فاز دوم برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده ثبت نام کردند ، گفت : ۱۰۰ نفر از نیروهای مسلح و ۲۰۰ نفر از فرهنگیان به این آمار اضافه می شود که پیش بینی می شود تعداد متقاضیان به ۳ هزار نفر برسد .

    خلجی تاکید کرد : زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد مسکونی به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود . اداره راه و شهرستان خدابنده با تمام توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم نامه های لازم با اداره اوقاف،شهرداری و صاحبین زمین انجام می دهد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران