در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۱۳۴ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در شهرستان های کنگان و دیر

    یکی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن اقشار جامعه در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ، واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های کنگان و دیر گفت : مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهرستان های کنگان و دیر با اختصاص ۱۳۴ قطعه انجام شد .

    سعید شعبانی در حاشیه مراسم قرعه کشی واگذاری زمین که در فرمانداری شهرستان کنگان برگزار شده بود ، اظهار کرد : اولویت اول ما قانون جوانی جمعیت است و واگذاری های ما هر چه سریعتر می باست انجام شود و تعامل و مساعدت همه شهرداران و ادارات خدمات رسان را جهت آماده سازی این اراضی خواستار شدند .

    وی افزود : یکی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن اقشار جامعه در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ، واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است .

    شعبانی بیان کرد : قرعه کشی از میان کسانی که در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کردند و متقاضی در شهرستانهای کنگان و دیر بودند ، انجام شد که بر این اساس تعداد ۱۳۴ قطعه زمین و به تفکیک برای شهرهای کنگان ۷۷ نفر، دیر ۵۲ نفر و آبدان ۵ نفر تخصیص پیدا کرد .

    وی بیان کرد : در این قرعه‌کشی که برای خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در شهرستان کنگان ودیر انجام شد ، زمین به خانواده‌ها تخصیص پیدا کرد و اقدامات مربوطه در راستای واگذاری زمین نیز انجام خواهد شد . متقاضیان برنده جهت انعقاد قرارداد می بایست با تکمیل کردن پرونده (مطابق بخشنامه ابلاغی) به اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان ، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان ...

    |

    تاکنون در سراسر این استان بیش از ۱۰ هزار و ۲۸۹ متقاضی برای بهره مندی از مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام به ثبت نام کرده‌اند که با پالایش و بررسی‌های به‌عمل آمده یک‌هزار و ۷۲۱ متقاضی واجد شرایط تایید نهایی شده اند .

    |

    دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی را در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری اجرا می‌کند و به همین خاطر نیز قراردادهای واگذاری زمین در طرح قانون جوانی جمعیت مشروط نیست و زمین به افراد هدیه می‌شود و شرط ساخت برای آنها دیده نشده است . امکان دریافت تسهیلات موردنیاز برای ساخت بنا در این ...

    |

    نظرات کاربران