در حال بارگذاری ...
  • لزوم پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری از پروژه های نهضت ملی مسکن

    طرح نهضت ملی مسکن یک طرح ملی بوده و از اهمیت بسیاری برخودار است و باید تحویل واحدهای مسکونی با همکاری متقاضیان و شبکه بانکی به سرانجام خوبی برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، مولد سازی و برنامه اجرایی طی سال جاری سه اولویت مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است .

    اصغر اسماعیلی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان در سال جاری که با حضور معاونین ، روسای ادارات و ذی‌حساب در محل سالن اداره کل برگزار شد ، گفت : در سالجاری اولویت کاری برای تسریع در ارائه خدمات بهتر به مردم در استان مشخص شده است .

    وی با بیان اینکه طی سالجاری طرح های معاونت مسکن و ساختمان در بخش طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال خواهد شد ، اظهار کرد : طرح نهضت ملی مسکن یک طرح ملی بوده و از اهمیت بسیاری برخودار است و باید تحویل واحدهای مسکونی با همکاری متقاضیان و شبکه بانکی به سرانجام خوبی برسد .

    نسبت به انعکاس اخبار تمام شهرستان ها به صورت متوازن اقدام شود

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، مولد سازی و برنامه اجرایی را از اولویت های دیگر اداره کل در سالجاری اعلام کرد و بیان داشت : تحقق تمام این اولویت ها نیاز به یک کار جهادی و تلاش منسجم تمام همکاران دارد .

    اسماعیلی ، با بیان اینکه در تولید هفته نامه به تولید محتوا و تعادل بخشی در انتشار اخبار توجه شود ، گفت : نسبت به انعکاس اخبار تمام شهرستانها به صورت متوازن اقدام شود .

    وی بر لزوم تقویت اخبار مرتبط با شورای هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد و گفت : نسبت به تامین نیروی انسانی وتجهیزات در اداره کل و ادارات تابعه در شهرستان ها طی سالجاری توجه ویژه خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، بر لزوم تقویت ارتباط بین بخشی در داخل مجموعه اداره کل تاکید کرد و یاد آور شد : انسجام بخشی امور و افزایش تعامل باید امسال به جد مورد توجه قرار گیرد .

    فضای رسانه ای باید مدیریت شود

    اسماعیلی بر مدیریت فضای رسانه ای در انتشار اخبار تاکید کرد و بیان داشت : باید تعامل با رسانه ها به صورت کارشناسی و شفاف و با رعایت سلسه مراتب صورت گیرد و کارشناسان اظهار نظر نکنند .

    وی نسبت به پیگیری روند ساخت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد و افزود : معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی نسبت به تسریع در اجرای این پروژه مدیریت و برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهد چرا که باعث تسریع در ارائه خدمات و انجام بهتر کارها و امور می شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، بر افزایش همدلی و صداقت در بین کارکنان تاکید کرد و گفت : همکاران حمایت لازم از یکدیگر را مد نظر قرار دهند .

    اسماعیلی در پایان بر لزوم شفاف سازی عملکرد و مستند سازی فعالیت ها و اقدامات تاکید کرد و افزود : ارزیابی فعالیت ها با دقت و انسجام لازم انجام گیرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

    |

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    |

    از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است .

    |

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    نظرات کاربران