در حال بارگذاری ...

آماده سازی ۱۲۷ هکتار زمین برای احداث ۱۳ هزار واحد مسکونی در شهر جدید بهارستان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به افتتاح ۶۴ واحد مسکونی در قالب دو مجتمع مسکونی در شهر جدید بهارستان استان اصفهان از آغاز عملیات آماده سازی ۱۲۷ هکتار از اراضی برای احداث ۱۳ هزار واحد مسکونی خبر داد .

علیرضا جعفری که همراه وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان سفر کرده بود به مجموعه اقدامات انجام شده در این سفر در حوزه شهرهای جدید پرداخت و گفت : در شهر جدید بهارستان دو باب مدرسه دارد که برای این مدارس ، چمن مصنوعی و زمین والیبال و بسکتبال تدارک دیده شد .

جعفری افزود : همچنین دو پارک و فضای سبز ، یک مرکز اورژانس و همینطور پارک های محله ای در قالب بوستان گشایش یافت و به بهره برداری رسید . در این راستا عملیات آماده سازی ۱۲۷ هکتار از اراضی تخصیص داده شده به نهضت ملی مسکن آغاز شده است و این پروژه برای احداث ۱۳ هزار واحد مسکونی تدارک دیده شده است .

وی در خاتمه تصریح کرد : امروز ۶۴ واحد مسکونی در قالب دو مجتمع مسکونی در شهر جدید بهارستان افتتاح شد .

یادآوری می شود مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان ، اظهار کرد : در نهضت ملی مسکن تاکنون ۳۲ هزار هکتار زمین در سراسر کشور تامین شده است در حالی که در کل پروژه مسکن مهر ۸ هزار هکتار زمین تامین شد و اراضی تامین شده در نهضت ملی مسکن چهار برابر پروژه مسکن مهر است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بازدید کرد ...

|

در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

|

تامین منابع مالی واحدهای مسکونی مهر باقیمانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند از طریق صندوق ملی مسکن تکمیل خواهد شد . برخی الزاماتی که صندوق ملی مسکن برای تامین منابع مالی این بخش از پروژه‌های مسکن مهر در نظر گرفته ، بعضاً پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است .

|

رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید در توسعه شهر جدید مهرگان ، توجه ویژه به خودکفایی شهری به خصوص در زمینه اقتصادی و خدمات‌رسانی است . به‌طوری‌که همزمان با ساخت و سازهای مسکونی ، باید با استفاده از منابع درآمدی داخلی شهر ، روند توسعه را تسریع بخشیم .

|

متقاضیان باید برای پیشرفت پروژه همراهی مالی در زمینه آورده خود را به تدریج و متناسب با پیشرفت پروژه داشته باشند تا پیمانکاران بتوانند در زمان مقرر واحدهای مسکونی را اتمام و تحویل دهند .

|

نظرات کاربران