در حال بارگذاری ...
  • آماده سازی ۱۲۷ هکتار زمین برای احداث ۱۳ هزار واحد مسکونی در شهر جدید بهارستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به افتتاح ۶۴ واحد مسکونی در قالب دو مجتمع مسکونی در شهر جدید بهارستان استان اصفهان از آغاز عملیات آماده سازی ۱۲۷ هکتار از اراضی برای احداث ۱۳ هزار واحد مسکونی خبر داد .

    علیرضا جعفری که همراه وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان سفر کرده بود به مجموعه اقدامات انجام شده در این سفر در حوزه شهرهای جدید پرداخت و گفت : در شهر جدید بهارستان دو باب مدرسه دارد که برای این مدارس ، چمن مصنوعی و زمین والیبال و بسکتبال تدارک دیده شد .

    جعفری افزود : همچنین دو پارک و فضای سبز ، یک مرکز اورژانس و همینطور پارک های محله ای در قالب بوستان گشایش یافت و به بهره برداری رسید . در این راستا عملیات آماده سازی ۱۲۷ هکتار از اراضی تخصیص داده شده به نهضت ملی مسکن آغاز شده است و این پروژه برای احداث ۱۳ هزار واحد مسکونی تدارک دیده شده است .

    وی در خاتمه تصریح کرد : امروز ۶۴ واحد مسکونی در قالب دو مجتمع مسکونی در شهر جدید بهارستان افتتاح شد .

    یادآوری می شود مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان ، اظهار کرد : در نهضت ملی مسکن تاکنون ۳۲ هزار هکتار زمین در سراسر کشور تامین شده است در حالی که در کل پروژه مسکن مهر ۸ هزار هکتار زمین تامین شد و اراضی تامین شده در نهضت ملی مسکن چهار برابر پروژه مسکن مهر است .




    مطالب مرتبط

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    بدون شک کشور برای آبادانی و پیشرفت به جمعیتی جوان و پویا نیاز دارد تا در زمینه اشتغال فعال باشد در غیر این صورت و حرکت هرم سنی به سمت پیری قطعا در آینده با بحرانی جدی روبه‌رو خواهیم شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بخشی از عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید در ۳۳ ماه دولت سیزدهم شامل تکمیل ۶۴۹ پروژه روبنایی و زیربنایی شهرهای جدید با ۱۳.۹ همت ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    نظرات کاربران