در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان

    تحقق شعار نهضت تولید یک میلیون مسکن ملی در سال رویکردهای مختلف دارد که یک بخش آن مربوط به تحویل زمین به متقاضیانی است که در آن شهر و کلان شهر دارای زمین هستیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد .

    با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، اعضای هیات مدیره این شرکت و سرپرست و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید بهارستان ، عملیات احداث بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط شرکت عمران بهارستان در ۱۲۷ هکتار از اراضی این شهر جدید ، آغاز شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات میره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن مسکن در شهر بهارستان اظهار کرد : تحقق شعار نهضت تولید یک میلیون مسکن ملی در سال رویکردهای مختلف دارد که یک بخش آن مربوط به تحویل زمین به متقاضیانی است که در آن شهر و کلان شهر دارای زمین هستیم .

    وی افزود : بسیاری از شهر و کلان شهرهای اصلی ما که شهرهای جدید بالغ بر ۶ شهر است که بهارستان جزو آنها محسوب می‌شود ، به دلیل محدودیت زمین و تقاضای زمین و تحویل آن برای واحدهای یک طبقه حیاط‌دار امکان‌پذیر نبوده و برنامه‌ریزی ما برای واحدهای ۴ طبقه و ۷ طبقه است .

    گفتنی است این واحدهای مسکونی توسط سازنده های ملی و به طور مشخص ، انبوه سازان استان اصفهان در شهر جدید بهارستان احداث می شود .




    مطالب مرتبط

    بدون شک کشور برای آبادانی و پیشرفت به جمعیتی جوان و پویا نیاز دارد تا در زمینه اشتغال فعال باشد در غیر این صورت و حرکت هرم سنی به سمت پیری قطعا در آینده با بحرانی جدی روبه‌رو خواهیم شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

    |

    نظرات کاربران