در حال بارگذاری ...
  • چهارمین شهر جدید استان اصفهان احداث می‌شود/ پیش‌بینی ظرفیت ۳۰ هزار واحدی شهر جدید شیخ بهایی در گام اول

    تأمین نیاز مسکن و تعیین تکلیف زمین با قابلیت احداث شهر جدید چهارم از دیگر برنامه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان است . با توجه به بالا بودن نیاز مسکن در اصفهان ، تأمین این نیاز اساسی مردم در اولویت کارهای دولت قرار دارد و در شهر جدید بهارستان بالغ بر ۲۵ تا ۳۰ هزار متقاضی واجد شرایط داریم که باید زمین برای آنها پیش‌بینی شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در سفر به استان اصفهان تاکید کرد : در صدد انجام کارهای مقدماتی برای ایجاد چهارمین شهر جدید در استان اصفهان حوالی دولت آباد (کمشچه) هستیم که سرریز جمعیتی اصفهان خواهد بود و در آن خانه‌های حیاط دار ویلایی احداث می‌شود .

    علیرضا جعفری در حاشیه مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی شهر جدید بهارستان از شروع اقدامات مقدماتی برای ایجاد چهارمین شهر جدید در استان اصفهان خبر داد و گفت : ساخت شهر جدید شیخ بهایی در ۲۵ کیلومتری شمال شرق اصفهان در منطقه کمشچه است ؛ ظرفیت فاز اول شهر جدید شیخ بهایی ۳۰ هزار واحد مسکونی است و سرریز متقاضی نهضت ملی مسکن شهرهای جدید بهارستان، فولاد شهر و همچنین اصفهان در این شهر جدید مستقر خواهند شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایجاد شهرک‌ها و شهرهای جدید از مهمترین محورهای وزرات راه و شهرسازی است ، تصریح کرد : تأمین نیاز مسکن و تعیین تکلیف زمین با قابلیت احداث شهر جدید چهارم از دیگر برنامه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان است . با توجه به بالا بودن نیاز مسکن در اصفهان ، تأمین این نیاز اساسی مردم در اولویت کارهای دولت قرار دارد و در شهر جدید بهارستان بالغ بر ۲۵ تا ۳۰ هزار متقاضی واجد شرایط داریم که باید زمین برای آنها پیش‌بینی شود .

    وی تاکید کرد : با توجه به رویکرد برای ارتقای کیفیت زندگی دیگر بدنبال مرتبه‌سازی نیستیم چرا که این شیوه با ذائقه فرهنگ ایرانی همخوانی ندارد و با همین هدف نیز به دنبال احداث شهر جدید چهارم در استان اصفهان هستیم .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پایان خاطرنشان کرد : اراده دولت بر این است تا جبران مافات کند و امیدواریم در توسعه زیر ساخت‌ها و نهضت ملی مسکن جهش قابل توجهی را داشته باشیم .

    گفتنی است بر اساس مصوبات جلسه شورای مسکن استان اصفهان در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان بر ساخت ۳ شهرک و یک شهر جدید در این استان موافقت شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بخشی از عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید در ۳۳ ماه دولت سیزدهم شامل تکمیل ۶۴۹ پروژه روبنایی و زیربنایی شهرهای جدید با ۱۳.۹ همت ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    نظرات کاربران