در حال بارگذاری ...
  • نوسازی ۲۲۸۷ واحد مسکونی در محدوده بافت‌های فرسوده طرح بازآفرینی آذربایجان غربی

    به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به ساکنین ، انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه نوسازی مسکن ، اطلاع رسانی در خصوص بسته های تشویقی متضمن نوسازی ، تخفیفات پروانه ساختمانی ، خدمات نظام مهندسی ، میزان و فرآیند دریافت تسهیلات بانکی انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت : تاکنون برای تعداد ۲ هزار و ۲۸۷ واحد مسکونی در قالب نوسازی واحدهای مسکونی محلات هدف بافت‌های فرسوده در طرح بازآفرینی شهری پروانه ساختمانی صادر شده است .

    جلال تقی دخت گفت : این میزان پروانه ساختمانی در قالب یک هزار و ۳۹۶ پروژه صادر شده است و روند اجرایی این طرح با جدیت دنبال می شود . از این تعداد ۹۳۶ واحد برای دریافت تسهیلات بانکی ثبت نام و به بانک های عامل معرفی گردیده‌اند و باقی متقاضیان نوسازی مساکن نیز در حال تکمیل پرونده برای دریافت تسهیلات بانکی هستند .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : تاکنون از این تعداد برای ۴۰۰ واحد مسکونی متقاضی نوسازی عقد قرارداد انجام شده ‌و روند پرداخت تسهیلات در حال انجام است .

    تقی دخت افزود : بخشی از تعهدات و تکالیف نهضت ملی مسکن ، نوسازی مسکن در حوزه بازآفرینی شهری بوده و تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر و سریع تر این طرح سنجیده شده است .

    وی تاکید کرد : به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به ساکنین ، انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه نوسازی مسکن ، اطلاع رسانی در خصوص بسته های تشویقی متضمن نوسازی ، تخفیفات پروانه ساختمانی ، خدمات نظام مهندسی ، میزان و فرآیند دریافت تسهیلات بانکی انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    بر اساس آمارهای رسمی از حدود ۳۱ هزار واحد مسکونی در شهر کاشمر نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی یعنی حدود ۷۰ درصد واحدها فاقد اسکلت و همچنین از حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت و ۴ هزار واحد مسکونی شهر خلیل‌آباد نزدیک به این گسل نیز حدود ۲ هزار واحد مسکونی و بیش از ۷۰ درصد فاقد اسکلت است . این ...

    |

    در دولت سیزدهم عملیات نوسازی بیش از ۲۸۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور آغاز شد که نسبت به تمامی دولت‌های گذشته میزان رکورد نوسازی را به خود اختصاص داده است .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    نظرات کاربران