در حال بارگذاری ...

تأیید نهایی ۱۴۶ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیضا در استان فارس

در فاز نخست عملیات آماده سازی ، طراحی و نقشه برداری ۶ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن بیضا صورت گرفته و با تهیه نقشه های فاز ۲ ، آماده سازی توسط مهندسین مشاور ، طرح در کمیسیون در حال بررسی است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی فارس گفت : در راستای تداوم عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان بیضاء ۱۴۶ نفر متقاضی ، تأیید نهایی شده و برای همه متقاضیان واجد شرایط پیامک افتتاح حساب و واریز وجه ارسال آنی که در نهایت ۱۰۹ نفر واریز وجه را انجام داده اند .

آرش باستان گفت : در راستای تداوم عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان بیضاء ۱۴۶ نفر متقاضی ، تأیید نهایی شده و برای همه متقاضیان واجد شرایط پیامک افتتاح حساب و واریز وجه ارسال گردیده که در نهایت ۱۰۹ نفر واریز وجه را انجام داده اند .

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی فارس افزود : در حال حاضر ، طرح دارای ۸۰ قطعه مسکونی است که طی قرارداد واگذاری ۷۰ قطعه آن برای ۱۴۰ واحد مسکونی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و در مرحله دستور صدر نقشه است .

باستان تشریح کرد : در فاز نخست عملیات آماده سازی ، طراحی و نقشه برداری ۶ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن بیضا صورت گرفته و با تهیه نقشه های فاز ۲ ، آماده سازی توسط مهندسین مشاور ، طرح در کمیسیون در حال بررسی است .




مطالب مرتبط

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

|

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

نظرات کاربران