در حال بارگذاری ...
  • تأیید نهایی ۱۴۶ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیضا در استان فارس

    در فاز نخست عملیات آماده سازی ، طراحی و نقشه برداری ۶ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن بیضا صورت گرفته و با تهیه نقشه های فاز ۲ ، آماده سازی توسط مهندسین مشاور ، طرح در کمیسیون در حال بررسی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی فارس گفت : در راستای تداوم عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان بیضاء ۱۴۶ نفر متقاضی ، تأیید نهایی شده و برای همه متقاضیان واجد شرایط پیامک افتتاح حساب و واریز وجه ارسال آنی که در نهایت ۱۰۹ نفر واریز وجه را انجام داده اند .

    آرش باستان گفت : در راستای تداوم عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان بیضاء ۱۴۶ نفر متقاضی ، تأیید نهایی شده و برای همه متقاضیان واجد شرایط پیامک افتتاح حساب و واریز وجه ارسال گردیده که در نهایت ۱۰۹ نفر واریز وجه را انجام داده اند .

    سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی فارس افزود : در حال حاضر ، طرح دارای ۸۰ قطعه مسکونی است که طی قرارداد واگذاری ۷۰ قطعه آن برای ۱۴۰ واحد مسکونی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و در مرحله دستور صدر نقشه است .

    باستان تشریح کرد : در فاز نخست عملیات آماده سازی ، طراحی و نقشه برداری ۶ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن بیضا صورت گرفته و با تهیه نقشه های فاز ۲ ، آماده سازی توسط مهندسین مشاور ، طرح در کمیسیون در حال بررسی است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    نظرات کاربران