در حال بارگذاری ...
  • شهرک علوی بندرعباس نمونه‌ای از هم‌آوایی صنعت و زندگی در جنوب ایران

    حضور مراکز بزرگ صنعتی و پالایشگاهی در ۱۴ کیلومتری این شهر در کنار شرایط زیستی مطلوب به لحاظ پوشش گیاهی ، آب شرب و دسترسی‌های لازم ، مزیت کم‌نظیر این منطقه برای سکونت و آرامش چند ده هزار فعال بخش صنعت و مردم عزیز هرمزگان است و هر چه برای پویایی این شهر تلاش شود ، در بهره‌وری و رضایتمندی هموطنانمان در این دیار نمود پیدا می‌کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر کمیته سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی گفت : شهرک علوی بندرعباس باید مظهر وحدت و نمونه ای از هم‌آوایی صنعت و زندگی در جنوب ایران باشد .

    ایمان اسلامیان با حضور در صندوق ملی مسکن ، شهرک علوی بندرعباس را مظهر وحدت مردم در جنوب کشور عنوان کرد و گفت : با پیگیری و همت جهادی استاندار هرمزگان ، همکاری صندوق ملی مسکن ، ورود گروه تامین سرمایه بانک مسکن و حضور بخش خصوصی ، شهرک علوی می تواند یک نمونه محنصر به فرد در هماوایی صنعت و زندگی باشد .

    اسلامیان تاکید کرد : حضور مراکز بزرگ صنعتی و پالایشگاهی در ۱۴ کیلومتری این شهر در کنار شرایط زیستی مطلوب به لحاظ پوشش گیاهی ، آب شرب و دسترسی‌های لازم ، مزیت کم‌نظیر این منطقه برای سکونت و آرامش چند ده هزار فعال بخش صنعت و مردم عزیز هرمزگان است و هر چه برای پویایی این شهر تلاش شود ، در بهره‌وری و رضایتمندی هموطنانمان در این دیار نمود پیدا می‌کند .

    مشاور وزیر راه و شهرسازی از مسئولان این شهرک خواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن مطالعات امکان سنجی مورد نیاز را در اختیار این کمیته و صندوق ملی مسکن قرار دهند تا با سرعت بیشتر فرایندهای تامین مالی و اجرایی دنبال شود .

    در این جلسه مسعود رهنما ، مدیر عامل صندوق ملی مسکن ضمن تشریح شرایط طبیعی ، جغرافیایی و اقتصادی شهرک علوی ، آمادگی صندوق ملی مسکن برای احیای این شهرک را اعلام کرد .

    درخشنده پور ، مدیر عامل شهرک علوی نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرایی شهرک از گذشته تا امروز و نیاز ها و موانع پیش رو ارائه داد .




    مطالب مرتبط

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در جلسه هم اندیشی ما بین اداره کل راه و شهرسازی گلستان و کمیته امداد امام خمینی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    با پرداخت این تسهیلات ، که با معرفی واجدین شرایط از سوی نهادهای ذی ربط صورت می گیرد ، تامین مسکن دهک‌های یک تا چهار و اجرای طرح نهضت ملی مسکن سرعت خواهد گرفت .

    |

    نظرات کاربران