در حال بارگذاری ...

بهره برداری از ۳۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل طی ایام هفته دولت

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از افتتاح ۳۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در هفته دولت سالجاری خبر داد .

محمد زارع حسین زاده در بازدید خلیل نیکزاد معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اردبیل از پروژه های مسکن و ساختمان اداره کل با ارائه گزارش آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت : با توجه به تکمیل احداث پروژه های ۲۱۰ واحدی اندیشه ۲ و ۱۵۰ واحدی داروپخش اردبیل در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، این دو پروژه ۳۶۰ واحدی در هفته دولت سالجاری افتتاح و به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد .

وی به پروژه های مشارکتی اداره کل اشاره کرد و گفت : پروژه مشارکتی ۱۹۲ واحدی برج دو قلوی اکباتان اردبیل هم اکنون با انجام مراحل ساخت دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد بوده و در یک برنامه زمانبندی شده در سال آتی افتتاح خواهد شد .

خلیل نیکزاد معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های مدیرکل و مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل با اظهار رضایت از عملکرد این اداره کل در اجرای پروژه های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن ، بر نظارت عالیه به ساخت و سازها و کیفی سازی پروژه ها توسط پیمانکاران و سازنده گان تاکید کرد .

گفتنی است معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اردبیل به همراه معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از سایت ۵۰۵ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرک شهید سلیمانی اردبیل ، پروژه مشارکتی برج دو قلوی ۱۹۲ واحدی اکباتان اردبیل و پروژه های ۲۱۰ واحدی اندیشه ۲ و ۱۵۰ واحدی داروپخش شهر اردبیل که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حال تکمیل بوده بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت اجرای پروژه ها قرار گرفت .

لازم به ذکر است در ادامه معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص برنامه های اجرایی سال ۱۴۰۲ اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در سالن جلسات اداره کل بصورت ویدئو کنفرانس با مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن ارتباط برقرار نموده و نسبت به مسائل مطروحه بحث و بررسی شد .




مطالب مرتبط

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

|

در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده است که بر این اساس در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .

|

۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵ پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌زودی گشایش‌هایی انجام شود .

|

نظرات کاربران