در حال بارگذاری ...
  • همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیا برای ساخت مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از همکاری این سازمان با قرارگاه خاتم‌الانبیا برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : به‌زودی تفاهمنامه‌ای با این قرارگاه با همکاری صندوق ملی مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید منعقد خواهد شد .

    ارسلان مالکی در نشست مشترک معاونان وزارت راه‌ و شهرسازی و نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیا که به میزبانی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد با تاکید بر اهمیت صنعتی‌سازی مسکن در کشور گفت : استفاده و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در کشور را افزایش دهد .

    مالکی با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهادهایی که امکان همکاری و همراهی در عملیات های زیربنایی ، روبنایی ، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های این طرح را دارند، استفاده کنیم ، افزود : مجوزات لازم در قالب مصوبات شورای عالی مسکن برای استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء اخذ شده است ؛ در همین راستا جلسات متعددی در قالب کارگروه مشترک برگزار شده است و به‌زودی تفاهمنامه‌ای با قرارگاه خاتم الانبیا در سطح وزارتخانه با همکاری صندوق ملی مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید منعقد خواهد شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح این امر که قرارگاه خاتم الانبیا همکاری در طرح نهضت ملی مسکن در استان‌های البرز و یزد را به صورت پایلوت آغاز کرده ، تصریح کرد : در موضوع آماده‌سازی ، خدمات زیربنایی و روبنایی به تفاهم رسیده‌ایم و موضوع احداث باقیمانده‌ نیز جهت تعیین تکلیف در جلسه‌ای تخصصی در مرکز تحقیقات پیگیری خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    یکی از وظایف اصلی سازمان ملی زمین و مسکن مدیریت زمین برای ساخت مسکن در کشور به نمایندگی از دولت است و انتقال سند این اراضی هم در همین راستا و در جهت تامین مسکن برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است .

    |

    دولت در بحث تسهیلات پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و در مورد زیرساخت هم تا حد امکان به مردم کمک می‌کنیم تا پروژه هر چه سریع‌تر به ثمر برسد .

    |

    در بحث زمین مربوط به نهضت ملی مسکن که بر عهده ما گذاشته شده ، تا الان بیش از ۴۰ هزار هکتار به محدوده شهرها الحاق شده و ما توانسته‌ایم از توسعه افقی شهرها در اراضی دولتی استفاده و زمین‌هایی را فراهم کنیم برای اینکه این طرح در اراضی دولتی شکل بگیرد .

    |

    نظرات کاربران