در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۴ پروژه بازآفرینی شهری همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور به ارومیه

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سفر معاون اول رییس‌جمهور و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به آذربایجان‌غربی چند پروژه بازآفرینی شهری نیز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

    محمدرضا مخبر به آذربایجان‌غربی سفر کرد ، در این سفر که با هدف بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی ، اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های آذربایجان‌غربی انجام شده است ، چند پروژه بازآفرینی شهری نیز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

    محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که در این سفر معاون اول رییس جمهور را همراهی می‌کند از افتتاح چهار پروژه بازآفرینی شهری خبر داد  و گفت : در این سفر پروژه‌های بازآفرینی شهری از جمله خانه محله و خانه سلامت وکیل‌آباد و ساماندهی رودخانه سیمینه‌رود و زمین چمن مصنوعی مجتمع آشوریان عسگرخان به ارزش روز ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد .

    او با بیان این که ساماندهی رودخانه سیمینه‌رود در راستای ارتقاء کیفیت زندگی شهری انجام شده است ، اظهار کرد : سال ۱۴۰۰ ، ۲ هزار و ۲۷۵ تن قیر معادل ۲۱.۳ میلیارد تومان جهت آسفالت و بهسازی معابر خاکی محلات هدف استان آذربایجان غربی به شهرداری‌های این استان تخصیص داده شد .

    گفتنی است ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در این سفر از پروژه‌های در دست ساخت اقدام مشترک سکونتگاه‌های غیررسمی ارومیه و نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده بازدید می‌کند .




    مطالب مرتبط

    محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

    |

    بازآفرینی شهری یکی از طرح های بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی است که بصورت برنامه ای مدّون و هدفمند توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران پیش می رود و لازم است تا اداره کل نیز اهتمام ویژه ای جهت اجرای طرح های بازآفرینی به ویژه در حوزه نوسازی مسکن داشته باشد .

    |

    افزایش کیفیت زندگی شهری در بافت فرسوده شهر تبریز یکی از اهداف بازآفرینی شهری در این شهر به شمار می‌رود و دو پروژه آیمان و شهرک جوانان تبریز از مصادیق این مهم تلقی می‌شوند .

    |

    نظرات کاربران