در حال بارگذاری ...
  • بهسازی و آسفالت ۱۰۰ درصدی معابر محلات هدف بازآفرینی شهری ارومیه

    اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری با هدف توزیع عادلانه و توسعه استاندارد خدمات و سرانه‌های شهری تعیین شده و ارتقای سطح خدمات و کیفیت زندگی ساکنین محدوده‌های بازآفرینی شهری مورد تاکید است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت : با تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌ ۱۰۰ درصد معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری در شهر ارومیه آسفالت و بهسازی شده است .

    محمد آیینی اظهار داشت : آذربایجان‌غربی استان پیشرو اجرای طرح‌های بازآفرینی در کشور بوده و باید محلات کم برخوردار به تناسب استانی به شاخص‌های مناسب برسند . برنامه جامع اقدام مشترک را برای توسعه شاخص‌ها دنبال و اجرا می‌کنیم و در راستای توسعه شاخص‌ها در آذربایجان‌غربی برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و پروژه‌های خوبی اجرا می‌شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد : اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری با هدف توزیع عادلانه و توسعه استاندارد خدمات و سرانه‌های شهری تعیین شده و ارتقای سطح خدمات و کیفیت زندگی ساکنین محدوده‌های بازآفرینی شهری مورد تاکید است .

    آیینی اضافه کرد : به منظور بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های قانونی در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز از قانون بودجه تدابیر لازم سنجیده شده است.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    قرار است امسال به شکل سازمان یافته حلقه‌های میانی را شناسایی کرده و به آن‌ها آموزش‌های لازم داده شود تا بتوانند به عنوان پلی میان ساکنان بافت‌های فرسوده و سرمایه‌گذاران عمل کرده و آن‌ها را به نوسازی تشویق کنند .

    |

    در استان گلستان ۲۴ شهر دارای بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در تمامی آن ها این بسته های تشویقی در حال اجرا بوده و ۱۰۰ درصد بسته های ۱۹گانه تشویقی مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در این شهرها اجرایی شده است .

    |

    هم‌اکنون بسته‌های تشویقی در ۴۴۴ شهر اجرایی شده است که از این تعداد شهر ۱۹۴ شهر بسته بومی را تصویب و اجرایی کرده‌اند .

    |

    تهیه برنامه توسعه محلات یکی از اقداماتی است که می‌تواند نقش مهمی در ارتقا کیفیت زیست پایدار شهری ساکنان بافت‌های ناکارآمد داشته باشد ، در تهیه این برنامه باید ابعاد و لایه‌های مختلف در توسعه بافت‌ و محلات مورد توجه قرار گیرد تا محله از جاماندگی به سمت توسعه حرکت کند .

    |

    نظرات کاربران