در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۸۰۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر نایین

    طرح تفکیکی این اراضی در کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان به میزان ۴۰۰ پلاک ۱۸۰ متری با رعایت تمامی سرانه های شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب و نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و شهرداری نایین جهت اجرای عملیات آماده سازی اقدام شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی ۱۷ هکتار اراضی طرح نهضت ملی مسکن نایین خبر داد و گفت : تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی به صورت ویلایی در این اراضی احداث می‌شود .

    آیین آغاز عملیات اجرایی آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهر نایین با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی ، حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، مهدی علمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین در حاشیه این مراسم اظهار کرد : این اراضی شامل ۱۵ هکتار زمین الحاق شده به محدوده شهر نایین بعلاوه ی دو هکتار زمین موجود داخل محدوده جمعا به مساحت ۱۷ هکتار است .  

    وی افزود : طرح تفکیکی این اراضی در کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان به میزان ۴۰۰ پلاک ۱۸۰ متری با رعایت تمامی سرانه های شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب و نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و شهرداری نایین جهت اجرای عملیات آماده سازی اقدام شد .

    علمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این اراضی بیان کرد : در این طرح احداث واحدها بصورت دو طبقه ویلایی انجام و به ۸۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان واگذار می‌شود .  

    وی خاطرنشان کرد : با توجه به وجود ۸۵ نفر متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان ، پس از اخذ مصوبه از شورای مسکن استان اصفهان پلاک های زمین مسکونی نیز به این مشمولین تحویل خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    پس از بررسی و پالایش های لازم از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند که براساس اراضی تامین شده در قالب آپارتمانی ، ساخت گروهی(۲ طبقه ویلایی) و انفرادی به تعدادی از متقاضیان زمین تخصیص شده است .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    نظرات کاربران