در حال بارگذاری ...

تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن شامل طرح جوانی جمعیت می شود

هرکس با هرنگاهی به این موضوع نگاه کند طرح مبارک و ضروری است . این طرح برای آینده ایران موضوع مهمی به شمار می‌رود تا چند سال آینده موضوع جمعیت از مرحله خطر فاصله بگیرد و به مرحله ثبات برسد تا آینده ایران به بهترین نحو رقم بخورد . تسهیلات طرح ملی مسکن نیز شامل طرح جوانی جمعیت خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تا پایان سال ۷۰ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین دریافت خواهند کرد ، از اعطای تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن در طرح جوانی جمعیت خبر داد .

مهرداد بذرپاش در حاشیه آیین اهدای ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در خراسان رضوی عنوان کرد : در راستای طرح جوانی جمعیت ۲ تا ۳ ماه است که عزم خود را جزم کرده‌ایم تا بتوانیم زمین‌های رایگان به خانواده‌ها اهدا کنیم .

وی افزود : حدودا سالی واگذاری زمین به  ۴۰۰ هزار متقاضی در هدفگذاری قرار دارد ، اما در راستای طرح جوانی جمعیت هدفگذاری کردیم که ۷۰ هزار قطعه زمین واگذار کنیم که ۱۰ درصد آن متعلق به خراسان رضوی است که تا پایان سال جاری ۷ هزار قطعه زمین به خانواده‌های این استان واگذار خواهد شد . به مناسبت این روز فرخنده برنامه واگذاری ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند خراسان رضوی برگزار شد . امیدوارم بتوانیم این حرکت را با سرعت بیشتری ادامه دهیم .

بذرپاش تصریح کرد : در این ایام عزیز ۱۵۵۰۰ قطعه زمین رایگان در زیر مجموعه این طرح به خانواده‌های دارای ۳ فرزند در سراسر کشور اهدا شد . واگذاری زمین نیاز به زمان دارد زیرا تامین زیرساخت‌ها و انتخاب جای مناسب و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب زمان‌بر است . همکاران ما در استانداری‌ها تمام تلاش خود را در این موضوع به کار گرفته‌اند . رییس جمهور نیز در جلسات شورای عالی مسکن نسبت به اجرای طرح جوانی جمعیت تاکید دارد . دولت تمام بضاعتش در میانه میدان است و از تمام نهادهای عمومی و بخش‌های مختلف درخواست‌ داشته تا زمین‌های خود را برای اجرایی شدن این طرح به میدان آورند .

وزیر راه و شهرسازی گفت : هرکس با هرنگاهی به این موضوع نگاه کند طرح مبارک و ضروری است . این طرح برای آینده ایران موضوع مهمی به شمار می‌رود تا چند سال آینده موضوع جمعیت از مرحله خطر فاصله بگیرد و به مرحله ثبات برسد تا آینده ایران به بهترین نحو رقم بخورد . تسهیلات طرح ملی مسکن نیز شامل طرح جوانی جمعیت خواهد شد .




مطالب مرتبط

یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

|

با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان ۲ پیمانکار در سایت ۵۵ متری و یک پیمانکار در سایت ۶۰ هکتاری مشغول به کار می‌باشند که تاکنون در سایت ۵۵ متری بیش از ۵۰ درصد و در سایت ۶۰ متری بیش از ۳۰ درصد از این طرح انجام شده است .

|

یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

|

یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

|

تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

|

نظرات کاربران