در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۷۱۷۷ قطعه زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در استان خراسان جنوبی

    بر اساس عملکرد سه ماهه ابتدای امسال ۷ هزار و ۱۷۷ قطعه زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی تخصیص و واگذار شده که ۲ هزارو۶۰۷ پروانه ساخت صادر و در مجموع ۵۱۸ واحد تکمیل شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت : در سه ماهه ابتدایی سالجاری هفت هزار و ۱۷۷ قطعه زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در استان خراسان جنوبی تخصیص و واگذار شد .

    جلسه شورای عالی مسکن کشور به ریاست رئیس محترم جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با استان های سراسر کشور برگزار شد و موضوع آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص گشت های بازرسی از بنگاه های املاک ، بررسی وضعیت شناسایی خانه های خالی و مالیات بر این خانه ها ، بررسی نحوه پرداخت و وضعیت وام ودیعه مسکن و ایجاد بستر سامانه ثبت قرارداد اجاره به صورت رایگان مورد بررسی قرار گرفت .

    میرمحمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی در سطح کشور رتبه دوم را در واگذاری گروهی و انفرادی کسب کرده اظهار کرد : بر اساس عملکرد سه ماهه ابتدای امسال ۷ هزار و ۱۷۷ قطعه زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی تخصیص و واگذار شده که ۲ هزار و ۶۰۷ پروانه ساخت صادر و در مجموع ۵۱۸ واحد تکمیل شده است .

    وی افزود : در راستای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن ۲۰ هزار قطعه مازاد دیگر نیز در دست اقدام بوده و باتوجه به پیشرفت آماده سازی برخی سایت‌ها سه سایت آماده انجام عملیات آسفالت خواهند بود .




    مطالب مرتبط

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    در طرح نهضت ملی مسکن نیز برای اولین بار واگذاری زمین به‌صورت ویلایی و یک طبقه حیاط دار در شهرهای استان صورت پذیرفت که میزان رضایت مندی بالایی را در سطح مردم ایجاد کرد که تاکنون در سطح استان بالغ بر ۷ هزار قطعه زمین اختصاص یافته‌است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از برگزاری آئین قرعه کشی و تخصیص ۵ هزار قطعه زمین مسکونی به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در ...

    |

    در طرح جوانی جمعیت ، زمین مورد نیاز برای تمام این متقاضیان تأمین شده و تاکنون ۲ هزار قطعه به متقاضیان واگذار شده و به مابقی هم تا پایان امسال واگذار خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران