در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۱۲۶۵ متقاضی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان اردبیل

    اجرای این طرح با هدف افزایش جمعیت و ترغیت جوانان به ازدواج در دستور کار قرار گرفته و براساس این طرح اداره کل راه و شهرسازی استان موظف است برای احداث این واحدها زمین مورد نیاز را تامین کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از ثبت نام ۱۲۶۵ متقاضی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مناطق مختلف استان خبر داد .

    محبوب حیدری اظهار کرد : در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۲۶۵ نفر در سامانه وزارت راه و شهرسای نسبت به ثبت نام اقدام و از این تعداد ۶۱۴ نفر با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ارائه مدارک و تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی اقدام کرده اند . متقاضیان واجد شرایط دارای سه فرزند و یا بیشتر می بایست با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir در بخش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : واگذاری زمین به متقاضیان ثبت نام کننده این طرح در اردبیل بخاطر کمبود زمین در نزدیکترین شهر به مرکز استان در شهر نمین برنامه ریزی شده است که در حال حاضر ۴۹۶ پرونده در این خصوص تشکیل و نسبت به ارائه مدارک و مراجعه حضوری اقدام کرده اند . در شهرستان های گرمی به تعداد ۱۴ متقاضی ، پارس آباد به تعداد ۴۱ متقاضی ، بیله سوار به تعداد ۱۲ متقاضی ، خلخال به تعداد ۲۲ متقاضی و مشگین شهر به تعداد ۳۰ متقاضی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با مراجعه حضوری به ادارات نسبت به تشکیل پروند اقدام کرده اند .

    وی افزود : اجرای این طرح با هدف افزایش جمعیت و ترغیت جوانان به ازدواج در دستور کار قرار گرفته و براساس این طرح اداره کل راه و شهرسازی استان موظف است برای احداث این واحدها زمین مورد نیاز را تامین کند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشکیل پرونده ۴۵ از متقاضیان ۴ فرزندی با فرزندان زیر ۲۰ سال اشاره کرد و گفت : متقاضیانی که به دلیل استفاده از امکانات دولتی، فرم (ج) آنها سبز نیست امکان استفاده مجدد از امکانات دولتی مربوط به تامین مسکن ، صرفا برای بار دوم و پس از تولد فرزند سوم و یا بیشتر بعد از تاریخ ۲۴/۸/۱۴۰۰ را دارند . واگذاری زمین یا واحد مسکونی به متقاضیان واجد شرایط موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، بدون در نظر گرفتن و بررسی سابقه مالکیت صورت می پذیرد .




    مطالب مرتبط

    از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در آیینی ۱۱ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی ...

    |

    نظرات کاربران