در حال بارگذاری ...

انتصاب رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی ، محمدرضا اسماعیلی را به ریاست هیات عامل صندوق ملی مسکن به مدت دو سال منصوب کرد .

در متن این حکم آمده است : با عنایت به صورتجلسه هیأت امناء به طور فوق العاده صندوق ملی مسکن با شماره ۱۴/۴۱۲/ص مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ به استناد ماده (۱۳) اساسنامه صندوق به موجب این حکم جنابعالی را به مدت ۲ سال به عنوان رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن» منصوب می نمایم .

توفیقات آن جناب را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال خواستارم .

محمدرضا اسماعیلی ، اقتصاددان و دانش آموخته دکترای دانشگاه علامه طباطبایی ، پیش از این عضو هیات عامل صندوق ملی مسکن بوده است و در زمینه‌هایی همچون اقتصاد کلان و اقتصاد عمومی و پولی صاحب نظر است .

عضویت هیات علمی دانشگاه ، ریاست مرکز مطالعات اقتصادی و ناظر شرعی بانک ملی ایران ، ریاست شبکه رادیویی اقتصاد ، ریاست میز اقتصاد اندیشگاه بیانیه گام دوم دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ، دبیری شورای اقتصاد سازمان صدا و سیما ، عضویت در شورای راهبری طرح های اقتصادی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از جمله سوابق وی است .

تالیف کتاب «مولد سازی دارایی های دولت : حاکمیت ، عملکرد و الگوها» «اقتصاد و اجتهاد» ، «برنامه ریزی بیمه عمر» ، «فدرالیسم اقتصادی» و تالیف مقالات علمی متعدد با موضوعات اقتصادی در کارنامه رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

|

در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

|

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

|

نظرات کاربران