در حال بارگذاری ...
  • رشد قابل توجه پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در گرگان

    در شهرستان گرگان طی دو سال ، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۲۴۴ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۳۵ هزار و ۱۶۵ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : پروژه ۲۲۰ واحدی سعد آباد گرگان یکی از پروژه های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر بخش زیادی از بلوک ها به مرحله دیوارچینی و اتمام اسکلت رسیده است .

    مهدی ملک اظهار کرد : طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی دولت به شمار می رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند .

    وی افزود : در شهرستان گرگان طی دو سال ، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۲۴۴ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تاکنون ۳۵ هزار و ۱۶۵ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند . همچنین چهار هزار و ۱۱۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۴۵۰ واحد در دست احداث است .

    وی با بیان اینکه این پروژه جزو ساختمان های متوقف شده مسکن مهر بوده و اکنون در دولت سیزدهم مجدداً فعال شده ، افزود : پروژه ۲۲۰ واحدی سعد آباد گرگان یکی از پروژه های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر بخش زیادی از بلوک ها به مرحله دیوارچینی و اتمام اسکلت رسیده است .

    رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد این پروژه سخن گفت و ادامه داد : خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب ، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا می باشد .

    وی در انتها یادآور شد : این پروژه در دو قسمت ۸۰ و ۱۴۰ واحدی اجرا می شود که بخش زیادی از بلوک ها به مرحله دیوارچینی و اتمام اسکلت رسیده است .




    مطالب مرتبط

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    این پروژه که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال احداث است و شامل ۱۲ بلوک با واحدهای ۳۰ ، ۳۶ و ۵۴ متری است ، هم‌اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله ساخت دیوارچینی و اجرای تأسیسات قرار دارد .

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت .

    |

    برنامه چهارساله استان گلستان برای این حوزه انعقاد ۱۵ هزار و ۴۷۶ واحد قرارداد بوده که تا کنون شش هزار و ۸۲۱ قرارداد ساخت مسکن خودمالک در بانک‌های عامل استان منعقد شد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    نظرات کاربران