در حال بارگذاری ...

بررسی طرح هادی ۴ شهر در چهارمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان تهران

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری چهارمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و بررسی طرح هادی چهار شهر اوشان ، فشم ، میگون و احمدآباد مستوفی در این کارگروه خبر داد .

مجتبی شهبازی گفت : در چهارمین جلسه کارگروه امور زیربنایی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضا برگزار شد موارد مربوط حریم شهر قرچک و چهاردانگه بررسی شد .

وی با اشاره به طرح موارد مربوط به خارج از حریم ارسالی از سوی فرمانداری شهرستان های فیروزکوه ، پیشوا ، ورامین ، شهریار ، رباط کریم ، اسلامشهر و ری افزود : در این جلسه طرح هادی چهار شهر اوشان ، فشم و میگون و احمد آباد مستوفی بررسی و ایجاد گروه کارشناسی با هدف آسیب شناسی و پیشبرد برنامه های عمران روستایی پیشنهاد شد .




مطالب مرتبط

حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

|

پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

|

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

|

نظرات کاربران