در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی با قرارگاه خاتم الانبیا

    در این نشست تخصصی در ارتباط با تایید فنی سیستم‌های کامل ساختمانی ، کتاب مجموعه فناوری‌های نوین و مطرح در صنعت ساختمان از سوی دبیرخانه صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین و مطرح در صنعت ساختمان و موارد مرتبط ارائه شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با هدف تسریع در اجرای طرح ملی جهش مسکن و با توجه به تشکیل کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی با قرارگاه خاتم الانبیاء جلسه‌ای با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن ، معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خصوص سیستم‌های کامل ساختمانی به روش صنعتی و فناوری نوین قابل اجرا و دارای تایید فنی مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی تشکیل شد .

    در این نشست تخصصی در ارتباط با تایید فنی سیستم‌های کامل ساختمانی ، کتاب مجموعه فناوری‌های نوین و مطرح در صنعت ساختمان از سوی دبیرخانه صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین و مطرح در صنعت ساختمان و موارد مرتبط ارائه شد .

    در ادامه این جلسه در خصوص سیستم های ساختمانی که در استان قزوین در حال اجراست توضیحاتی از سوی قرارگاه خاتم الانبیا ارایه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد پس از تکمیل کردن مطالب و مشخصات فنی در خصوص ارتقای مبحث ۱۹ ، موارد جهت بررسی‌های بیشتر به مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ارسال شود .

    گفتنی است صنعتی‌سازی فرآیندی است که در صورت رعایت الزامات آن ، از جمله استانداردها ، بهبود کیفیت ، دوره ساخت و استفاده از نیروهای آموزش دیده ، سبب بهبود و افزایش خروجی سیستم‌های ساخت و بهینه‌سازی بهره‌برداری از تجهیزات ، را فراهم خواهد کرد .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران