در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۵ هزار پلاک مسکونی به والدین دارای فرزند سوم و بیشتر در استان خوزستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از اختصاص حدود ۵ هزار پلاک مسکونی تا پایان امسال به پدران و مادران دارای فرزند سوم و بیشتر خبر داد .

    محمدحسین پناهی فر با اشاره به اهمیت طرح جوانی جمعیت و لزوم اجرای آن در استان گفت : حدود ۵ هزار پلاک مسکونی تا پایان امسال به پدران و مادران دارای فرزند سوم و بیشتر اختصاص خواهد یافت .

    وی افزود : علاوه بر کمک به ساخت مسکن حمایتی ، یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی با هدف تولید مسکن ، سوق خانه‌های فاقد سکونت به سمت بازار اجاره ، ساماندهی بنگاه‌های مشاوران املاک ، کمک  به تسریع ساخت خانه‌های خودمالکی شخصی ساز و انبوه ساز با استفاده از تسهیلات بانکی ، سوق سکونت به سمت شهرهای کوچک زیر ۲۵ هزار جمعیت و روستاها با استفاده از تسهیلات با سود پایین ، بازآفرینی بافت‌های فرسوده با استفاده از بسته‌های تشویقی افزایش طبقات و تراکم ساختمانی است .

    پناهی فر ادامه داد : فرمانداران با تشکیل جلسه‌های شورای مسکن و بازآفرینی شهرستان و گشت رسیدگی به کارهای بنگاه‌های مشاور املاک سایر جبهه‌های موثر بر تولید مسکن و کاهش نرخ اجاره مسکن را فعال خواهند کرد .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح جوانی جمعیت و تحکیم بنیان‌های خانواده برای آینده کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین جهت قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانی مصوب شده تا از خانواده‌ها و جمعیت جوان به‌صورت ویژه حمایت شود .

    |

    با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

    |

    در سال گذشته روزانه ۰.۵ درصد به آمار متقاضیان جمعیت جوانی جمعیت در خوزستان افزوده می‌شد . تاکنون بیش از ۴۷ هزار و ۲۵۰ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با روسای ادارات شهرستانی مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش روی طرح نهضت ملی ...

    |

    با توجه به آمار متقاضیان این طرح در استان ، باید یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار زمین به این موضوع اختصاص داده شود .

    |

    نظرات کاربران