در حال بارگذاری ...

تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن استان خوزستان در کوتاه ترین زمان ممکن

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مدیران راه و شهرسازی و منابع طبیعی خوزستان مقرر شد تامین زمین نهضت ملی مسکن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود .

سومین جلسه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در سالجاری با حضور محمد حسین پناهی فر ، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ، معاونین و روسای ادارات شهرستانی در سالن جلسات ساختمان شماره یک برگزار شد .

در این نشست که سید جمال موسویان ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان به همراه روسای ادارات شهرستانی بعنوان میهمان حضور داشتند ، مشکلات احصاء شده در خصوص تامین زمین ، ظرفیت ها و پیشنهادات مطرح و در خصوص موارد مشترک تصمیم گیری شد .

در این نشست مشترک چهار ساعته هر کدام از روسای ادارت شهرستانی مسائل و مشکلات را مطرح کردند و در همان جلسه تصمیم گیری شد .




مطالب مرتبط

کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود .

|

در راستای کسب رضایت مردمی و با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی مبحث ساخت واحدهای مسکونی در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می‌شود .

|

یکی از مشکلات اساسی طرح بزرگ به عنوان یکی از اولویت‌های دولت تامین زمین بود که در سال گذشته توانستیم در حوزه شهری علاوه بر زمین‌های قبلی ، زمین مورد نیاز برای ۵۴ هزار واحد را در سطح استان تامین کنیم .

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال ، ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

|

نظرات کاربران