در حال بارگذاری ...

عزم شهرداری اسلامشهر در نوسازی بافت‌های فرسوده

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران گفت : قسمت بزرگی از فضای تبلیغاتی شهر اسلامشهر به اطلاع رسانی در خصوص تشویقات نوسازی بافت‌های فرسوده و تسهیلات اعطایی در این حوزه تخصیص یافته است .

آتینا محمدیان روشن گفت : بیش از ۲۰ بیلبورد ، استرابورد و تبلیغات در فضای شهری به امر اطلاع رسانی به مالکین بافت‌های فرسوده جهت تخریب و نوسازی بافت‌های فرسوده ، مزایا و تسهیلات مشوقانه اختصاص یافته است .

وی گفت : اعطای یک تا دو طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز طبقه همکف به کاربری‌های انتفاعی (خدماتی و تجاری) ، امکان تخصیص ۲۰ درصد از فضای باز غیر مسقف به منظور تامین پارکینگ و ... از موارد اطلاع رسانی بسته‌های تشویقی مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری بوده است که شهرداری اسلامشهر نسبت به تبلیغات گسترده این موضوع در سطح شهر اقدام کرده است .




مطالب مرتبط

این روند تا پایان اجرای مصوبات با پیگیری ایشان و تعامل و همدلی همه اعضای شورای مسکن استان انجام شد .

|

پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

|

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

|

نظرات کاربران