در حال بارگذاری ...
  • احداث ۱۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر شیروان / تعریف ۵۲۰ میلیارد ریال پروژه در کوی وحدت شیروان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از احداث هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر شیروان خبر داد .

    قاسم قاسمی در بازدید از کوی وحدت شیروان به همراه جدی ، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ، رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، اسماعیل زاده ، فرماندار شیروان و جمعی از روسا و کارشناسان حوزه مسکن گفت : مشکل تامین زمین در شهر شیروان حل شده است و طی هفته جاری براساس تعهد پیمانکار ، تجهیز کارگاه احداث یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در زمین کنار اداره فنی و حرفه ای شیروان انجام خواهد شد .

    وی افزود : تاکنون ۳۰۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر شیروان در حال احداث است که از این تعداد ۱۴۴ واحد مربوط به بنیاد مسکن ، ۴۸ واحد پروژه برکت شیروان ، ۶۰ واحد نانوایان و ۵۴ واحد مربوط به مهر اتحاد است و پروژه های مذکور به صورت میانگین از ۲۰ درصد تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . با پیگیری های انجام شده ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های زیربنایی شامل آماده سازی کوی وحدت، احداث مدرسه ، احداث کلانتری و همچنین احداث ۲ دیوار حائل در کوی وحدت شیروان در نظر گرفته شده است که تاکنون پیمانکار آماده سازی شامل آسفالت ، جوی و جدول گذاری با مبلغ قرارداد ۱۸۰ میلیارد ریال تعیین شده است که این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    وی عنوان کرد : با پیگیری های جدی ، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و اسماعیل زاده ، فرماندار شیروان زمین برای احداث یک مجموعه فرهنگی نیز در بین شهر خانلق و کوی وحدت شیروان تحویل خواهد شد و کار احداث این پروژه نیز بزودی آغاز خواهد شد . در خصوص احداث فضای سبز در کوی وحدت ، مقرر شد جلسه ای با شهرداری شیروان گذاشته شود و همزمان با پروژه آماده سازی ، فضای سبز نیز در این شهرک احداث شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد : با اقدامات خوبی که در شهرک کوی وحدت شیروان در حال انجام است بزودی این شهرک به یکی از شهرک های خوب استان تبدیل خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار خبر ...

    |

    نظرات کاربران