در حال بارگذاری ...
  • استان آذربایجان‌ غربی رتبه نخست کشوری در بخش مدیریت زمین

    تمرکز بر کار و مدیریت جهادی ، بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای انسانی ، نظارت بر امر حفاظت از اراضی در سطح استان و امکان‌سنجی اراضی و تحویل زمین را می‌توان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در بخش مدیریت اراضی برشمرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : در اجرای برنامه ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن ، بر اساس ارزیابی‌های سال ۱۴۰۱ ، این اداره کل رتبه یک کشوری را در بخش تامین ، مدیریت و واگذاری زمین کسب کرده است .

    سید محسن حمزه‌لو اظهار داشت : این استان با ۹۱.۸۵ درصد تحقق رتبه نخست کشوری را در بین ۳۵ اداره کل کسب کرده است . این نتایج از ارزیابی عملکرد ادارات کل در ۶۲ شاخص کمی و کیفی کشوری به دست آمده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : همچنین این اداره‌کل در مجموع بخش‌های مدیریت ساخت ، مدیریت منابع و مدیریت زمین ، ارزیابی‌های کلی کمی و کیفی رتبه دوم کشوری را کسب کرده است . کسب رتبه دوم با ۶۷.۲۳ درصد تحقق شاخص‌های عملکرد برنامه ابلاغی ، حاصل شده است .

    وی بیان کرد : تمرکز بر کار و مدیریت جهادی ، بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای انسانی ، نظارت بر امر حفاظت از اراضی در سطح استان و امکان‌سنجی اراضی و تحویل زمین را می‌توان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در بخش مدیریت اراضی برشمرد .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    در مجموع ۱۵ هزار و ۴۵۲ متقاضی طرح نوسازی مساکن در بافت‌های فرسوده شهری آذربایجان‌غربی وجود دارد و نوسازی این واحدها و صدور پروانه‌های ساختمانی در دست اقدام است . سهمیه آذربایجان‌غربی از نوسازی مسکن بافت فرسوده شهری احداث ۳۲ هزار و ۹۱۰ واحد نوسازی شده، در طول ۴ سال بوده است .

    |

    نظرات کاربران