در حال بارگذاری ...
  • اخذ سند تک برگی برای ۱۷۰ هزار متر مربع از اراضی زابل به نام دولت

    با اقدامات بعمل آمده ضمن تثبیت حقوق و مالکیت دولت زمینه بسیاری از مشکلات و سوء استفاده‌های احتمالی کاهش می‌یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل در شمال استان سیستان و بلوچستان از اخذ سند تک برگی برای ۱۷۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان در محدوده سه راهی جزینک در تیرماه جاری به نام دولت خبر داد .

    علی پودینه اظهار کرد : صدور سند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوء استفاده جاعلان شده و مسیر مقابله با جعل و زمین خواری را فراهم می کند .

    وی ادامه داد : اخذ سند در اراضی ملی با هدف حفظ سرمایه های ملی و میهنی و مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرفات از اولویت های این اداره همسو با سیاست های کلان اداره کل راه و شهرسازی استان است .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل خاطرنشان کرد : با اقدامات بعمل آمده ضمن تثبیت حقوق و مالکیت دولت زمینه بسیاری از مشکلات و سوء استفاده‌های احتمالی کاهش می‌یابد .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

    |

    نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند .

    |

    نظرات کاربران