در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات احداث پروژه ۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بابل

    پروژه ۸۰ واحدی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع در بلوار کشاورز بابل ساخته می‌شود . این واحدها در ۵ طبقه ۴ واحدی با متراژهای ۶۵ تا ۹۰ متری ساخته می‌شود تا اقشار مختلف بر اساس آورده‌ای که دارند بتوانند صاحبخانه شوند . این واحدهای مسکونی تا دو سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کلنگ احداث پروژه ۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بابل با حضور مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و فرماندار بابل به زمین زده شد .

    آئین کلنگ‌زنی پروژه ۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بابل با حضور دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و معاونین اداره‌کل ، عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل و مسئولان شهرستان در بلوار کشاورز به زمین زده شد .

    علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این مراسم گفت : پروژه ۸۰ واحدی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع در بلوار کشاورز بابل ساخته می‌شود . این واحدها در ۵ طبقه ۴ واحدی با متراژهای ۶۵ تا ۹۰ متری ساخته می‌شود تا اقشار مختلف بر اساس آورده‌ای که دارند بتوانند صاحبخانه شوند . این واحدهای مسکونی تا دو سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود .

    دیوسالار با بیان اینکه سهمیه مازندران در طرح نهضت ملی مسکن ۱۵۵ هزار واحد است ، افزود : سهمیه شهرستان بابل در این طرح ۲۱ هزار واحد است که در شهرهای مختلف این شهرستان باید توزیع شود .

    وی افزود : ۱۵ سایت تاکنون به مساحت ۲۰ هکتار برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در بابل اختصاص داده شد . ۱۵۵ هزار واحد مسکن در استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده که ۲۱ هزار واحد برای شهرستان بابل است و بابل پس از شهرستان ساری از این حیث دومین شهرستان در استان مازندران است .

    دیوسالار افزود : تاکنون بیش از ۱۹ هزار متقاضی برای ثبت نام در شهرستان بابل اقدام کردند که حدود ۵ هزار ثبت نام تایید شده و واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بابل به ثبت رسیده است .

    قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم در خانه دار شدن مردم به خصوص دهک های پایین جامعه گفت: مدیران در تخصیص زمین در طرح نهضت ملی مسکن اهتمام جدی داشته باشند .

    وی با بیان اینکه تامین مسکن تاکید رئیس جمهور و دولت است، افزود: سیاست دولت خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.




    مطالب مرتبط

    در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی ، ۲۵۶ واحد مسکن مهر ، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی ، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود . این واحدهای مسکونی در شهرهای ساری ، میاندورود (سورک) ، بابلسر ، آمل ، بابل ، شیرگاه و بهشهر تحویل ...

    |

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران