در حال بارگذاری ...
  • اخذ سند تک برگ ۱۰ هکتاری ملک آباد و تخصیص به طرح نهضت ملی مسکن

    اراضی ملک آباد در منطقه ده عباس شهرستان اسلامشهر واقع شده که پس از اخذ سند تک برگ به ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از اخذ سند تک برگ پلاک ۱۰ هکتاری ملک آباد در روستای ده عباس شهرستان اسلامشهر خبر داد .

    مجتبی صادقی گفت : در راستای تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از تصرفات و تعدی زمین خواران و با هدف حفظ میراث نسل‌های آینده پس از تلاش و کوشش یک ساله موفق شدیم یک فقره سند تک برگ را در پلاک ملک آباد پلاک ۳۲ فرعی از ۳۹ اصلی را اخذ کنیم .

    وی گفت : اراضی ملک آباد در منطقه ده عباس شهرستان اسلامشهر واقع شده که پس از اخذ سند تک برگ به ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت .

    لازم به ذکر است ارزش ریالی این سند هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از فعالیت ۱۹ پیمانکار در عملیات ساخت ۵ هزارو ۳۸۰ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان رباط ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    نظرات کاربران