در حال بارگذاری ...

۵٠ هزار مسکن برای ایثارگران در حال ساخت است

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گت : در بحث تامین مسکن برای ایثارگران ۵ درصد سهم ایثارگران وزارت راه و شهرسازی است که حدود ٢٠٠ هزار مسکن می‌شود و حدود ۵٠ هزار مسکن در حال عملیاتی شدن است .

در حاشیه سفر حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به مشهد و شرکت در اولین کنگره بزرگداشت ۲۰۵۵ خانواده معظم شهدا ، جانبازان و رزمندگان ، به همراهی وحید داعی مدیر کل و رییس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی از راه آهن مشهد بازدید و در نشست با خانواده های شهدا ، مدیران و کارکنان ایثارگر شرکت کرد .

مردانیان در این نشست با اشاره به این موضوع که مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی بزرگترین خانواده ایثارگر را در وزارت راه‌ و شهرسازی دارد ، اظهار داشت : آیا آنطور که شایسته است به خانواده‌های ایثارگرمان خدمات ارزنده و لازم را ارائه داده‌ایم ؟ در پاسخ باید بگوییم متاسفانه خیر و این مستلزم عزمی فوی در رصد ، بررسی مشکلات و حل آنان است .

مشاور وزیر راه و شهرسازی ، حضور در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران را باعث سعادت و خوشایندی دانست و گفت : عزت ، سربلندی و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار ، صبر و از خودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است . تکریم و تعظیم خانواده شهدا رسالتی انکارناپذیر بر عهده همگان است . رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد .

مردانیان با اشاره به دومین سفر استانی خود به خراسان رضوی ، ادامه داد : در تبدیل وضعیت‌ها مستند به بند واو تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۱ در زمینه اعتبارات دچار مشکل شده‌ایم و مقداری از مشکلات به بحث تخصیص پست‌ها نیز برمی‌گردد که باید تلاش کرد و پیگیر شد تا این مشکلات حل شود . در بحث تامین مسکن برای ایثارگران ۵ درصد سهم در ایثارگران وزارت راه و شهرسازی است که حدود ٢٠٠ هزار مسکن می‌شود ، که حدود ۵٠ هزار مسکن در حال عملیاتی شدن است .




مطالب مرتبط

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

|

نظرات کاربران