در حال بارگذاری ...

آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

از مجموع این ۱۰ هزار واحد مسکونی ، هفت هزار و ۷۸۸ واحد در شهر یاسوج ، هزار و ۲۴ واحد در شهر دوگنبدان و هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نیز در شهر دهدشت ساخته می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن همزمان با سفر رییس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج آغاز شد .

همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد .

علاوه بر ۱۳ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان در حال ساخت است .

از مجموع این ۱۰ هزار واحد مسکونی ، هفت هزار و ۷۸۸ واحد در شهر یاسوج ، هزار و ۲۴ واحد در شهر دوگنبدان و هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نیز در شهر دهدشت ساخته می شود .




مطالب مرتبط

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

|

بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

|

نظرات کاربران